Tuesday, January 12, 2010

Polenforum

Eens een heel andere post...
Ik woon nu alweer vier jaar in Polen en ken Jola nu al weer bijna acht jaar. Dat is op zich al leuk natuurlijk, maar daar gaat deze post niet over.

Langer dan ik in Polen woon ben ik een trouw bezoeker en schrijver op www.polenforum.nl. Een forum voor en door Polen liefhebbers. Een forum waar een ieder het goed voor heeft met Polen en ook graag een ieder helpt die vragen over Polen heeft. Soms zijn er heftige discussies over de politiek in Polen en soms zijn er discussies of je we'll of niet verplicht winterbanden onder je auto moet leggen. Soms wordt er gepraat over het te negatieve beeld van de Polen in Nederland en soms wordt er gepraat over hoe je kindertehuizen in Polen met kleding kunt helpen.

Soms zijn er periodes waarin ik wat minder actief ben zoals nu, maar toch wil ik het Polenforum en met name Pieszyce bedanken voor alle mij geboden hulp bij mijn integratie alhier.

Dus wil je meer weten over Polen? Surf naar www.polenforum.nl en kijk eens rond of meng je in een discussie.

Jan

No comments:

Feedback to Eyckenstein

Click here to send feedback.